24 Haziran 2019 Pazartesi

Sürünme Antremanları Bölüm 1


Bir arkadaşımın ağabeyinin vücut geliştirme antremanları için kullandığı taktiği yazmak ve okumak pratiklerim sırasında yaşadığım procrastination(erteleme) sorunu için uygulamak amacım.

Kaçan Kedi Büyük Olur Bölüm Bir

O gün kedilerin ne kadar büyük bir talih yaratacaklarını gördüm. Daha önce bir partide tanıştığımız ve bir süredir yazıştığım Elif ile çay içecektik. Elif, yirmili yaşlarında güzel ve eğlenmesini bilen birisiydi, tam da aradığım kişiydi. Fiziki güzelliği hem cinslerinde kıskançlık yaratırsa şaşırılmayacak bir kadındı, kilosunu kontrol edebildiği kilo fazlalığı olmamasından anlaşılıyordu, bu kilo kontrol onu fazla zayıf da olmaktan korumuş, bu sayede erkekler için rüyalarına davet etmek isteyecekleri birisi yapıyordu. Ben davet etmekten fazlasını yaparak onu elde etmek istiyordum, tabii muhtemelen rakibimin fazla olduğunu da hesaba katıyordum, ne derler "Bir kızı bin kişi ister, bir kişi alır", bu ssebepten sakin ve yavaştan ilerlettim ilişkimizi...

Bir sabah onu kafeye davet ettim, davetimi geri çevirmedi ve kabul etti. O sabah en pahalı parfümümü kullandım ve en pahalı takım elbesimi giydim. Onun karşısında tam anlamıyla bir beyfendi imajı çizmek istiyordum. Evden çıkmadan kedimin mamasını kontrol ettim ve çıktım.

Yol boyunca onunla kuracağım muhtemel diyaloglarımızın ön hazırlığı için muhtemel diyaloglar kurdum kafamda, bu sayede onu şaşırtabilirim diye hesap ediyordum. Yolculuk sürem yarım saat diyaloglar nedeniyle daha kısa gibi geldi bana. Kafeye kadar olan yolda artık zafer benim diye hissediyordum. Kafeye varır varmaz içeceğimi aldım ve içeri otudum. Tam oturdum ki, onun gelişini gördüm ve içimde bir heyecan hissi uyandı. Bu his içimi fazlasıyla gıdıklıyordu, adeta onun varlığı bir cilve yaşatıyordu. Bu hislerle uzaktan beni görmesi için ona hafiften el salladım, o da el sallayarak karşılık verdi. Bu sahne içinde gerçekten mutlu bir çift adayıyız diye düşündüm, eminim kalp kalbe karşıdır sözü boş değildir...

Sohbet sohbeti açıyordu, onunla vakit geçirmek benim için diğer keyiflerden ayrı yerin olan bir keyifti. Adeta hayatımın anlamında eksik olan parçayı bulmuştum, muhtmelen o da aynı düşünmüştür diye hissediyordum. Akşam güneş batışı bu hisler içinde sanki normalden erken batmak istemiş gibi geldi bana.     


Hiç yorum yok: